۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰

تندروان در گفتگو با مهر:

تیم والیبال مریوان آمادگی بالایی نداشت/ کیفیت بازی دلچسب نبود

تیم والیبال مریوان آمادگی بالایی نداشت/ کیفیت بازی دلچسب نبود

سرمربی تیم فولاد سیرجان پس از پیروزی مقابل راهیاب ملل مریوان گفت: از نتیجه راضی هستم اما کیفیت بازی دلچسب نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر صفر راهیاب ملل مریوان را شکست داد تا گام اول را محکم بردارد.

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پیروزی نخست تیمش در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: از قبل می دانستیم مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که شرایط آمادگی کامل ندارد. برای پیروزی رفته بودیم و به هدفمان رسیدیم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان ادامه داد: اما کیفیت بازی دلچسب نبود چرا که حریف شرایط آمادگی لازم را کسب نکرده بود. اگر شرایط برابر بود بسیار بهتر می توانستیم بازی کنیم. از نتیجه راضی هستم اما هر چقدر تیم مقابل شرایط آمادگی کمی داشته باشد باعث کاهش انگیزه خواهد شد.

وی در ادامه درباره سایه کرونا بر رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی انرژی زیادی می گیرد و به راحتی نمی توان آن را انجام داد. به همین دلیل بسیار در روند تیم تاثیرگذار است.

تندروان در پاسخ به این سئوال که برخی از تیم ها به دلیل ابتلای بازیکنانشان به کرونا، شرایط خوبی نداشتند و اصرار فدراسیون بر برگزاری رقابت بود، نظر شما چیست گفت: این اتفاق ممکن است در هر تیمی رخ دهد. اگر این روند آغاز شده باید تا پایان، آن را اجرا و قوانین اعمال شود. اگر این اتفاق تا پایان مسابقات رخ دهد شاهد برقراری عدالت خواهیم بود.

کد خبر 5020116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha